Alla inlägg den 23 september 2014

Av Jonna Hübinette - 23 september 2014 21:21

När jag kom hem från att ha hämtat min lillasyster idag, så pluggade jag en liten stund till so provet som jag har på torsdag. Sen gick min familj och jag på fika hos vår granne Helena:) Vi fikade och pratade lite, sen fick jag kolla på Teen Wolf på hennes tv vilket var bra haha!:D
När jag kom hem från det så började jag plugga igen, pratade en stund med Emilia i telefon:)
Nu är jag väldigt trött så ska gå och sova.
Godnatt!

Av Jonna Hübinette - 23 september 2014 16:00

Skolan har gått snabbt idag:) Sista lektionen var idrott och då hade vi orientering. Alla gick två och två. Jag gick med Anna, vi var fett grymma på orientering:) Vi kom 2:a och vi hittade ALLA kontroller:D Yey!
Nu har jag hämtat min lillasyster på dagis, så vi står och väntar på bussen.
En bild från skolan kommer nedanför:)
Bye!

Av Jonna Hübinette - 23 september 2014 08:40

Nu på morgonen klockan 7.45 har jag varit hos sjukgymnasten och kollat mitt knä igen. Han sa att det har blivit mycket bättre! Vi gjorde några stretchövningar som jag inte kan göra på golvet, dem stretchövningarna hjälpte inte direkt eftersom att jag var för rörlig sa han haha:)
Jag har sovmorgon till klockan halv tio, så jag sitter och ska plugga till mitt so prov i skolan nu...
Ses igen snart!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej alla bloggare!
Jag heter Jonna och är 15 år.
Jag bor i Björklinge med min pappa, mamma, lillebror, lillasyster och min katt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards