Alla inlägg under september 2014

Av Jonna Hübinette - 30 september 2014 07:19

aww<3 Kan man ha en sötare katt!<3

Av Jonna Hübinette - 30 september 2014 07:07

Idag blir jag hemma. Jag är förkyld, lite ont i halsen, lite feber och har magproblem...
Jag missar mitt so prov i skolan... Det låter som att det är en bra sak ä men det är det inte, jag har pluggat väldigt mycket till provet och ville verkligen göra det idag. Missar också kondition och styrketräning ikväll med cheerdance gruppen... Och det ville jag verkligen inte missa!
Hatar att vara sjuk...!
Det kommer att bli många inlägg på bloggen idag, kommer inte ha någonting annat att göra så;)

Av Jonna Hübinette - 30 september 2014 06:58

Igår började inte dagen så bra... Hade magproblem tack vare antibiotikan jag tar. Jag tar antibiotika för att jag har en inflammation i kroppen:( Men det börjar att bli mycket bättre!:)
Jag hade studiedag, så jag åkte till konserthuset i Uppsala för att dansa för alla på matmässan:) Det gick ganska bra. Jag tappade bort mig lite men det löste sig:)
Jag var också VÄLDIGT beroende av hemsidan sv.dresslink.com;) Dem har så mycket kläder, skor, smink, sminktillbehör och smycken som är såååå billiga:D Love it! Föreslår verkligen att ni ska gå in på den hemsidan!
En sefie från igår kommer nedanför:)
Ps. Försöker att spara ut mitt hår;)

Av Jonna Hübinette - 28 september 2014 18:12

I helgen har jag varit med Emilia, vi har haft jätteroligt!:D Vi har lagat tacos, gjort roliga videos, krattat löv (det låter inte så kul, men det var riktigt kul:D) och så har vi kollat på Arrow osv:)
Bye!

Av Jonna Hübinette - 26 september 2014 07:16

Det är så skönt att sova länge på morgonen:) Igår fick jag ett mail om att min första lektion är inställd:) Jaaaaaaaa!:D Så jag börjar klockan 9.50:)
See ya later!

Av Jonna Hübinette - 25 september 2014 21:53

Idag var vår so lärare sjuk så so provet blev inställt:) Så nu ska vi göra provet på tisdag istället, jippi!:) Engelskan var också inställd eftersom att vi har samma lärare i både engelska och so. Så jag slutade klockan 15.00 istället för 16.00:D
Därefter åkte jag till Ikea för att möta upp mamma för att vi skulle äta lunch på Leos lekland för att min lillsis var på kalas där:) Sen skjutsade hon mig till Centralstationen för att jag skulle möta upp Emilia:) Vi fick sedan skjuts av Emilias mamma till cheerdancen:D Åh det var så kul idag på dansen, vi håller nu på att göra ett dansnummer till tävlingarna vi ska vara med i:D Längtar så mycket!!!:D
Så nu ska jag drömma om det:D
Godnatt!:)

Av Jonna Hübinette - 25 september 2014 11:47

Hahaha, det här är Josses reaktion när hon tar selfie på min telefon och jag skrämmer henne!!!:D Hahahhahahaha!!!!!!:D

Av Jonna Hübinette - 25 september 2014 08:12

Nu på morgonen har jag tagit hand om min lillsis så att min mamma kunde hämta min mormor vid tåget. Min mormor ska ta hand om min lillsis idag för att dagis är typ stängt idag.
Nu ska jag ha orientering i kalla vädret vid slottet.
Hejdå!

Presentation

Hej alla bloggare!
Jag heter Jonna och är 15 år.
Jag bor i Björklinge med min pappa, mamma, lillebror, lillasyster och min katt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards