Alla inlägg under oktober 2014

Av Jonna Hübinette - 17 oktober 2014 07:49

Älskar den scenen<3

Och nu börjar jag snart gråta!<3

Av Jonna Hübinette - 17 oktober 2014 07:46

Igår så gick jag till skolan på idrott, efter idrotten så har vi 3 timmars rast. Så jag åkte hem och hade först tänkt att komma tillbaka till skolan men sen började jag att må dåligt igen så mamma sjukanmälde mig, jag stannade hemma. Jag gick på cheerdancen igår med men det var inte så bra att jag gjorde. Jag fick jätteont i huvudet och fick ta alvedon, sen när jag kom hem från dansen fick jag jätteont igen så då sa pappa att jag skulle ta en Ipren.
Idag så är jag hemma för jag har jätteont i huvudet, förkyld och ont i halsen. Är nära på att tappa rösten...
Lite bilder på en kompis i skolan igår:)

Hahah, så söt på den bilden:D

Av Jonna Hübinette - 15 oktober 2014 08:28

Jag är nu på sjukhuset för att imorse så började det bullta i mina kinder, näsa och bokstavligen hela huvudet!
Jag vill verkligen veta varför jag har så.
Är skit hungrig också eftersom att jag inte har ätit frukost!

Av Jonna Hübinette - 14 oktober 2014 22:33

Idag har jag varit hemma från skolan tack vare min magkatarr...
Nu har jag fått mer medicin så jag kommer att bli bättre:)
Och jag känner mig riktigt taggad inför skolan imorgon!!!!:D

Av Jonna Hübinette - 13 oktober 2014 13:05

Jag läste mitt horoskop idag och såhär sa det:
"Jungfrun är en riktig liten arbetsmyra som med en oändlig noggrannhet går igenom minsta lilla detalj i ett projekt ofta kan det faktiskt bli så att jungfrun ser för mycket till detaljerna och blir lite väl pedant vilket gör att de faktiskt kan missa helheten. Jungfrun är mycket analytiskt har god stilkänsla och är suveräna på att organisera men trivs bäst med att jobba i kulisserna och låter gärna någon annan vara frontfigur då de inte förväntar sig något erkännande av sitt hårda arbeta utan oftast är fullt upptagna att beta av nästa uppgift. Jungfruns strävan efter fulländning och perfektion gör att de stundtals ställer oerhörda krav på sig själva men också på omgivningen. De är mycket plikttrogna, kommer alltid i tid och sätter gärna upp regler och rutiner för hur saker och ting skall gå till och de vill helst att alla andra skall göra likadant. Igengälld ger de ovillkorligen och gärna sin tid och kraft till andra.

Jungfrun är trots ett reserverat yttre mycket känslig och de oroar sig ofta för att inte duga vilket gör att jungfrun behöver mycket stöd och uppmuntran från omgivningen. Jungfrun är en sann vän som gärna ställer upp för andra och bakom jungfruns ibland kalla fasad döljer sig ett stort och medkännande hjärta. Jungfrun tror sig gärna veta vad som är bäst för människor i omgivningen något som gör att vissa kan uppfatta jungfrun som intolerant när jungfrun egentligen bara är omtänksam och vill hjälpa. .

Jungfrun har känsla för stil och de lägger mycket tid på hur både deras hem och de själva ser ut. Jungfrun ser därför ofta mycket bra ut och är alltid lika fräsch och välklädd. .

Jungfrun är ofta krävande i val av partner och de är dessutom ganska blyga och har svårt att visa sina känslor. Men när väl den rätta dyker upp blir jungfrun en hängiven partner som med stor beslutsamhet kommer hålla förhållandet vid liv.

Lämpliga yrkesval: Alla som fordrar noggrannhet och analys, ex. Lärare, ekonom, utredare, statistiker, revisor , hälsokonsult eller kurator."

Känsligaste kroppsdel: Magen
Jungfruns bra egenskaper
Effektiv och praktisk
Alltid välklädd
Charmerande och rolig
Omsorgsfull och pålitlig
Intelligent och analytisk
Hälsofantast
Jungfruns mindre bra egenskaper
Pedant och perfektionist
Hypokondrisk och ängslig
Överkritisk
Gnällspik ibland
Svårfångad och avisande
Det var mitt horoskop!
Stämmer läskigt bra in på mig:)
Ni kan också kolla ert horoskop om ni går in på den här sidan:
http://www.astroguide.se/

Bye!

...

Av Jonna Hübinette - 13 oktober 2014 07:11

Idag så kommer jag att vara hemma från skolan...
För att jag har sovit väldigt lite inatt så jag är jättetrött, ont i halsen, hostade mycket igår och huvudverk...! Huvudverken är säkert för att jag är så trött!
Jag har dans ikväll så jag kommer att åka och kolla på den:)
Jag önskar att man kunde göra så med skolan med, att man bara kunde få någon video hemskickad på alla lektioner så kan man bara sitta och lyssna;)
Det skulle bara bra:D
Idag ska alla göra 50 squats!:)
Ni kan dela upp squatsen också så att du gör 20 squats nu och 30 efter skolan, bestäm själv:)

Av Jonna Hübinette - 12 oktober 2014 21:13

Alla gör det här!;)
30 days squat challenge:D

Go!

Av Jonna Hübinette - 12 oktober 2014 21:03

Gillar att idag:)

Presentation

Hej alla bloggare!
Jag heter Jonna och är 15 år.
Jag bor i Björklinge med min pappa, mamma, lillebror, lillasyster och min katt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards