Alla inlägg under oktober 2014

Av Jonna Hübinette - 21 oktober 2014 22:04

Nu är jag äntligen tillbaka i skolan:) Jag gjorde mitt so prov idag, jag tycker att det kändes bra men hann inte klart med sista frågan... Men men.
Det var riktigt roligt att träffa kompisarna, har saknat dem såå mycket:D <3
Nästan alla kommunala skolor var i vår skola idag så vi kunde ställa frågor till osv:) Det var kul! Av dem gymnusium som var där nu sö tycker jag att katedralskolan verkas bäst!:)
Jag hade cheerträning idag också som dem flyttade upp en timme, men jag umgicks med kompisar under tiden så det var kul;)
Godnatt!
Älskar TVD btw<3

Av Jonna Hübinette - 20 oktober 2014 23:18

Råkade lägga upp samma inlägg 3 gånger. Ops;)

Av Jonna Hübinette - 20 oktober 2014 23:16

Idag har jag bara pluggat! Har massor med skolarbete som jag måste hinna klart med innan höstlovet;) Stressigt!
Godnatt:)

Av Jonna Hübinette - 20 oktober 2014 23:15

Idag har jag bara pluggat! Har massor med skolarbete som jag måste hinna klart med innan höstlovet;) Stressigt!
Godnatt:)

[Bild]

Av Jonna Hübinette - 20 oktober 2014 00:29

Idag så har jag och Emilia bara kollat på film och spelat Wii vilket var riktigt kul btw:D Hon åkte hem ungefär vid 3 tiden, då har jag pluggat... Har mycket att ta igen i skolan och så måste jag till vårdcentralen imorgon vilket är därför jag stannar hemma imorgon.
Godnatt! Ska försöka sova nu;)

Av Jonna Hübinette - 18 oktober 2014 23:26

Idag så gick jag upp klockan 6.30 för att jag skulle shoppa med Em på Gränby. Kajsa (Emilias mamma) jobbat där så vi kunde få skjuts och hon började tidigt. Jag shoppade inte så mycket, inte Emilia heller! Vi åkte sedan hem till mig för jag har FF och SF idag!!!:D Så vi har varit lite galna och kollat på film, nu är vi helt slut och vill bara sova så godnatt:)

Av Jonna Hübinette - 17 oktober 2014 21:16

Nu har jag opererat bort min nageltrång, yeey!!:D Nu ska det bara läka sen blir det bra! Tån är lite öm och det gör lite ont men det känns bara bättre och bättre:) Jag ska in till vårdcentralen på måndag för att kolla på tån, ska gå dit själv... Gillar inte att gå till sjukhus eller vårdcentraler själv.

Av Jonna Hübinette - 17 oktober 2014 07:51

på tisdag blir det prov!! Jaaa!! Äntligen så får jag göra provet:D

Presentation

Hej alla bloggare!
Jag heter Jonna och är 15 år.
Jag bor i Björklinge med min pappa, mamma, lillebror, lillasyster och min katt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards