Alla inlägg den 29 oktober 2014

Av Jonna Hübinette - 29 oktober 2014 07:52

I måndags åkte Julia hem efter att hon sovit över, jag åkte med henne hem:) Sen tog jag en buss från henne till stan för att jag skulle kolla min tå. Så jag gick från Klostergatan till dem fyra mackarna. Jag hade tid vid vårdcentralen klockan 11 och jag var där precis innan så jag behövde inte vänta så länge. Sköterskan kollade på min tå och lade om den, sen fick jag gå. Dem bokade in en ny tid åt mig som är idag klockan 13.15 Sen gick jag till min mammas jobb, åt lunch där och sen tog jag bussen hem:)
När jag kom hem skulle jag göra mig i ordning för bio med mina kompisar:) Vi skulle se annabelle!
Jag, Josefine och Mathilda tog en buss från Björklinge in till stan, sedan mötte vi dem andra inne i stan. När vi mötte dem andra så stod den en person och pratade med dem, vi bestämde oss för att skrämma dem:D Så vi gjorde det och dem skrek och hon som stod och pratade med dem hoppade också till haha:D
Men hon berättade att det är en man som har åkt in i fängelse för att han sa vad han tyckte och inte fått en rättegång, nu vet ingen vart han är. Så hon och några andra går runt i Uppsala för att få namnskrifter från personer som tycker att han borde få en rättegång. Jag och mina kompisar skrev på:D
Vi gick och hämtade biobiljetterna och sedan gick vi och åt middag på tacobar, det var 50% rabatt så det blev billigt och bra!:)
Sen gick vi till bion.
Den var så läskig!! Jag kunde inte somna den natten förens klockan 2 på morgonen...
Jag kan verkligen inte kolla på skräckfilmer!
Sen fick min mamma skjutsa hem Frida, Josefine och Mathilda för att ingen av oss ville går själva på stan så sent i mörkret efter att ha kollat på skräckfilm! Mamma skjutsade hem alla sen åkte vi hem. Jag var så rädd så jag sov bredvid mamma den natten hahah!
Igår så åkte jag in till stan till min moster klockan 13:) Vi åt lunch tillsammans, sen skulle vi stöda ur hennes lägenhet, jag skulle kolla om jag ville ha något:) Hennes kompisar, min morbror och min mamma hjälpte också till men dem kom lite senare än mig. Jag fick ihop en hel flyttlåda med saker, en soffa och en tv + tv bänk:D Jättenöjd! Sen åkte vi hem med sakerna:) Det var dem dagarna:)
Bye!

Presentation

Hej alla bloggare!
Jag heter Jonna och är 15 år.
Jag bor i Björklinge med min pappa, mamma, lillebror, lillasyster och min katt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards