Direktlänk till inlägg 22 september 2014

Tråkig skoldag

Av Jonna Hübinette - 22 september 2014 16:15

Idag har det varit en ganska nedstämd dag i skolan. Alla var trötta och vissa var lite sura inklusive mig. Till och med lärarna var trötta. Min teori är att vädret gjorde alla lite nedstämda.
Jag hade också engelska presentation idag med Josse och det gick väl ganska bra, förutom att jag sa två ord på svenska instället för engelska men aja gjort är gjort! Vi slutade klockan tre idag, lite tidigare än vanligt så det var bra:) Men när vi hade slutat så skulle ju jag följa med Josse till en affär så vi skulle ta bussen dit, men då hittar vi ju inte hållplatsen så vi gick runt där typ i 40 minuter och letade efter hållplatsen. När vi precis gav upp och inte hade mer tid så hittade vi ju såklart den på vägen tillbaka, så vi åkte aldrig till affären haha:D Så Josse åkte hem och jag åkte till Fyrishov för att dansa:)
En bild från skoldagen finns nedan;)
Hejdå!

[Bild]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jonna Hübinette - 20 december 2014 22:32

Av Jonna Hübinette - 13 december 2014 23:09

Idag åkte jag och Em in till stan för att först kolla på The fooo och sen handla julklappar:) Vi kollade typ på The fooo i 5 minuter sen fick jag panik för att det var så mycket människor haha;) Så vi åkte till Gränby istället! Där var vi till klocka...

ECU

Av Jonna Hübinette - 7 december 2014 10:06

Hoppas att det gick bra för alla igår på UKK:) Hatar att jag blev sjuk... Men nästa termin så;) ...

Av Jonna Hübinette - 6 december 2014 10:06

Nu är vinterkräksjukan igång igen. Har fått den själv... Så tänk på att sprita händerna och stanna friska! ...

Presentation

Hej alla bloggare!
Jag heter Jonna och är 15 år.
Jag bor i Björklinge med min pappa, mamma, lillebror, lillasyster och min katt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<<
September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards